کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738418644 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316524 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سندرم چشمی کامپیوترمهمترین مشکل کار طولانی مدت با رایانه است

دكتر هوشنگ فقيهي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار علمي ايرنا اظهار داشت: افرادي كه به مدت طولاني پشت دستگاه رايانه مي نشينند و بدون پلك زدن مدتها به آن خيره مي مانند، پس از مدتي مبتلا به خشكي چشم مي شوند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از ایرنا؛ وي افزود: اين افراد از آنجايي كه يا پلك نمي زنند و يا پلك هاي خيلي كم و ناقص مي زنند، دچار اين مشكل مي شوند.
فقيهي گفت: سندرم چشمي كامپيوتر باعث مي شود كه فرد احساس كند كه يك جسم خارجي مانند خاك وارد چشم او شده، چشم مي كوبد، قرمز مي شود و فرد هميشه احساس خستگي و خواب آلودگي مي كند.
وي در مورد درمان اين مشكل افزود : اين دسته از افراد اگر عادت يك جا نشيني را ترك كنند و در بين كار با رايانه به تناوب از جاي خود بلند شوند و پلك بزنند، دچار اين مشكل نخواهند شد.
فقيهي تاكيد كرد: پلك زدن ها بايد محكم و كامل باشد به اين صورت كه پلك ها را كامل به هم بچسبانند تا اشك به تمام سطح چشم برسد؛ در اثر پلك زدن هاي ناقص برخي قسمت هاي سطح چشم خشك مي ماند و مشكل سندرم چشمي كامپيوتر ايجاد مي شود.
وي خاطرنشان كرد: افراد كه دچار اين سندرم شده اند، مي توانند از اشك مصنوعي استفاده كنند.با اين حال بهترين درمان وقفه انداختن در بين كار با رايانه و پلك زدن هاي كامل است كه در صورت رعايت اين كار ، مشكل خشكي چشم بدون نياز به اشك مصنوعي برطرف مي شود.
** كاربا رايانه موجب ضعف بينايي نمي شود
متخصص چشم ايجاد ضعف در بينايي بر اثر كار با رايانه را رد كرد و گفت: استفاده زياد از رايانه به تنهايي ضعف بينايي ايجاد نمي كند.
فقيهي افزود: اين مساله هميشه مطرح بوده است كه افرادي كه كارهايي همچون قاليبافي و جواهرسازي انجام مي دهند ممكن است دچار ضعف بينايي شوند اما نمي توان گفت كه انجام اين كاربه تنهايي اين ضعف را ايجاد مي كند.
به گفته وي انجام كارهاي نزديك و ظريف به صورت طولاني مدت و ممتد در كنار برخي عوامل ديگر، ممكن است يك مقدار نزديك بيني در افراد ايجاد كند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15644 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایرنا تاریخ خبر: 1392/04/13 تعداد مشاهده: 1792
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر